Minggu, 07 Maret 2010

[Trans] 100306 TVXQ’s Exceptional Long Run Status On Japanese Charts!

Popular group TVXQ has rewritten history for Hallyu singers.

TVXQ’s ‘Best Selection 2010′ has ranked 2nd on the Japanese Oricon Weekly Charts this week with 46,935 copies sold. They also ranked third on Billboard Japan and proved once more just how popular they are in Japan.

Also, ‘BREAK OUT!’ ranked in 56th place on Billboard Japan’s ‘Hot Singles Sales’ and ‘The Secret Code’ is at 30th place in the ‘2009 Best Albums’ section.

TVXQ’s album sales are phenomenal right now and the group is proving to be an exceptional case for Hallyu idol singers as the five members are experiencing top popularity overseas and have established their place in the foreign music industry. This was possible because they are a group of strong talent with their outstanding vocals, brilliant performances and handsome visuals.


TRANS IND

Kelompok populer TVXQ telah ditulis ulang sejarah untuk Hallyu penyanyi.

TVXQ's 'Best Selection 2010' memiliki peringkat 2 di Oricon Weekly Charts jepang minggu ini dengan 46.935 eksemplar terjual. Mereka juga menduduki peringkat ketiga pada Billboard Jepang dan sekali lagi membuktikan betapa populer mereka di Jepang.

Juga, 'BREAK OUT!' Diperingkatkan di 56 tempat di Jepang Billboard's "Hot Jomblo Penjualan 'dan' Kode Rahasia 'adalah di 30 tempat di Best Album '2009' bagian.

Penjualan album TVXQ yang fenomenal sekarang dan grup ini terbukti kasus yang luar biasa bagi penyanyi idola Hallyu sebagai anggota lima mengalami puncak popularitas di luar negeri dan telah mendirikan tempat mereka di industri musik yang asing. Ini dimungkinkan karena mereka adalah kelompok bakat yang kuat dengan vocal yang luar biasa, brilian pertunjukan dan tampan visual.

Banyak yang ingin tahu sejarah baru TVXQ apa yang akan menciptakan dalam Kpop di masa depan.

0 komentar:

Posting Komentar

My music


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net